۱۳۸۹ شهریور ۱۳, شنبه

نخواستیم , همش مال خودتون.

با خودم عهد کردم.فقط یه هفته,فقط یه هفته مثل بقیه باشم,مثل بقیه رفتار کنم,از چیزایی که خوششون میاد خوشم بیاد,مثل بقیه تفریح کنم...
تواین یه هفته هرکاری که برا بقیه پسرا چند سال آرزو بود,واسه من خاطره شد.
خیلی سعی کردم واسه یه لحظه ام که شده خودمو مثل بقیه تصور کنم,ولی نشد.یعنی نتونستم.هیچ لذتی نداشت.آخه چطور تو آغوش کسی لذت ببرم وقتی حسی ندارم؟دوباره بهم ثابت شد.خودمو نمیتونم عوض کنم.من همینم,از اول اینجوری بودم.این یه عادت بد نیست که بخوام با این کارا خودمو اصلاح کنم.. اصلا این عادت نیست,این یه حس خوبه که از وقتی یادم میاد باهام بوده... .
دیگه واقعا از انکار خسته شدم,باید قبول کنم:من با خیلی ها فرق دارم.... . 

۷ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

میدونی..آدم هیچ وقت نمیتونه از اصل خودش دور بشه..
ما اون چیزی هستیم که هستیم..و باید بهش افتخار کنیم!.. :-)

یوسف

مهرزاد گفت...

ما هرچی هم که بادرون خودمون بجنگیم مثل اونا نمیشیم .همونطور که اونا مثل ما نمیشن.وقتی میتونیم شاد باشیم وخوب زندگی کنیم کهاول با خودمون وبعدبادنیای اطرافمون بطور منطقی کنار بیایم.

ناشناس گفت...

وقتی بلاگت رو می خوندم، نیشم تا بناگوش واشد.
گفتنی ها رو گفتند و می گن! دونستنی ها رو هم فهمیدی.
تبریک! یادت باشه:
کاری بکن که لذت می بری اما به کسی آسیب نرسون.
همیشه یک راه بهتر برای همه هست.
میشه تو زندگی خودت رو بکنی و قطب مخالف تو، زندگی خودش رو داشته باشه! باید راهشو بلد بشی، راه چطوری کنار هم با پیدا و پنهان هم زندگی کنی.

ناشناس گفت...

بابا، کیوان، داداشی، عزیزم!
لامپو نمی خوای روشن کنی نکن اما پای ما رو له نکن.
فونتت رو روشن کن ببینیم چی می نویسی. کور شدم به خدا!
دِهَ

ناشناس گفت...

خودت باش ، تو همینجوری که هستی زیبایی.
همه ی ما با خودمون جنگیدیم خیلی زیاد.
بیاین به جای اینکه با خودمون بجنگیم با کسایی که دنیا رو به کاممون تلخ میکنن بجنگیم ، ما حق زندگی داریم.
پیشنهاد میکنم ویدئو ی beautiful از cristina aguilera رو ببینی،هروقت دلم میگیره نگاه میکنم آروم میشم،تووش آدمایی مثل ما رو نشون میده

غریبه 92 گفت...

خب اصلیت و خوی و حس و احساس آدمی چیزی نیست که بشه زورکی تغییرش داد .. حالا حتا اگه اطرافیان و جامعه هم قبولش نداشته باشن ..

شاهين گفت...

راستش منم خيلي خواستم عوض بشم ولي نشد

اين يه راز بين خودم و هم حسي هام . هيچ غريبه اي ازش خبر نداره .

بي تفاوت بودن خيلي سخته ولي ممكنه به اين درجه رسيدم

با كسي جر و بحث نكن زندگي اونقدر ها هم كه فك ميكني بد نيست :D