۱۳۹۳ اسفند ۱۵, جمعه

پسورده وبلاگم یادم اووومد :))

بعد از 2 سال دوباره اینجا رو باز کردم.وبلاگمو دیدم.پستاشو الان که دارم میبینم خیلی لوس بوده .پر از احساسات.بطرز تابلویی بی تجربگی توش موج میزنه.احساسات پاک موج میزنه.شکوهی داشت واسه خودش.

یه جوریه اینجا.هواش هنوز آبیه.ترافیک نداره.دوکون وا نکردن توش هنوزم.
فیسبوکو منجمو گی دار و گریندرو وایبرو واتس آپو .. ااااه .بسه دیگه. asl? plz? دیگه نمیکشم.
عین محل تولدمه. من اینجا به دنیا اومدم راسی !
همه چی تقریبا عوض شده.تموم پستای اینجا رو با قیژ قیژ دایال آپ میذاشتم.هییی عاشق صداش بودم.وصل میشد کلی ذوق میکردم پستمو میذاشتم.منتظر بودم یکی که ندیده بودمش حتی صداشم نشنیده بودم بیاد یه چیزی کامنت کنه. حتی نمیدونستم هم حسام چه شکلین! تا حالا یکیو عین خودم ندیده بودم.
دو تا بودن یوسف و یکی دیگه یادم نمیاد نقطه چینا . اینا رو یادمه همیشه علامت سوال بودم وبلاگ اینا رو باز میکردم.
چه حالی داره میده اینجا نوشتن:D
انگار هنوز 19 سالمه!
هر چی میخوای مینویسی بدون اینکه 500 نفر بخونن.
بدون اینکه خاله زنکی کنن!
چقدر خوبه اینجا.
اصلا معلوم نیست حتی کسی این پستمم بخونه.
اینو واسه خوده خودم دارم مینویسم <3
واسه دفه بعدیت که بازش میکنی :))))
 خل نشدم.واقعا لذت بخشه :))))

۱ نظر:

شایان گفت...

جیگرتو
امیدوارم بنویسی و پسوردت هم سادت نره :)))))