۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

کاشکی کلاغ بودم

به دوستم میگم:خوش به حالت.بهت حسودیم میشه.
میگه چرا؟
میگم:آزادی,نمیترسی... ,بهترین ها رو واسه خودت انتخاب میکنی.
میگه:زده به سرت؟k...شعر نگو,206 ای یه رو ببین,اوووف عجب k..یه! 
  

میگم:حوصله ندارم .
میگن چرا؟
میگم:هیچ کسی تو زندگیم نیست,هیچ عشقی تو زندگیم نیست,خیلی تنهام.
میگن:خب یکی رو پیدا کن که دوستش داری.
میگم:نمیتونم.نمیشه.هیچ کسی رو نمیشناسم.اعتماد ندارم.
میگن:چی داری میگی؟تو خیابون پُرِ.
میگم:اشتباه میکنین,اون چیزی که فکر میکنین نیست...


میگم بچه ها دعا کنین به اون چیزی که میخوام برسم...
میگن:وای دوباره این k..خل زد به سرش!


میگه:وای اگه پول داشتم,چه کارا که باهاش نمیکردم...
میگم:آدم بدون پول هیچی اِ,ولی پول همه چیز نیست.مهمتر از پولم هست.
میگه:مثلا چی؟
میگم:یکی که بهش اعتماد و تکیه کنی.
میگه:آره.راست میگی.


با هم داریم درد و دل میکنیم....
میگن مهربونی.
میگم:مرسی.

میگن مغروری.
میگم:بیشتر شهریوری ها اینجوری ان.

میگن تیپت دختر بازه!
میگم:فک میکنین!

میگن قابل اعتمادی.
میگم:چه فایده!
 

آخر سر بهشون میگم:
من آدم خوبی ام؟
با یه کم شوخی میگن: آره.
  
با التماس ازشون میپرسم:   
                                                 پس چرا اینقدر تنهام؟؟؟

 به اینجا که میرسم...
به خودم میگم  کاش یه کلاغ بودم,دونمو میخوردمو هیچی نمیفهمیدم.... 

این ناگذیرِ واسه من
سیر صعودی تا سقوط 
همیشه قصه ی سیاه
تمومه با حرف سکوت...




-- من آدم لوسی نیستم اصلا.! نمیدونم چرا نوشته هام یه کمی لوس میزنه!
-- چرا بعضی ها فک میکنن از .. فیل افتادن؟  
 

 

۱۰ نظر:

نقطه چین ها . . . گفت...

هیچوقت با استریت ها دردودل نکن..چون حالت از اینی که هس خرابتر میشه!..

یوسف

حسام گفت...

سلام
استریت بودن یا جی بودن مطرح نیست
پیشنهاد میکنم یه مدت بگرد تا یه آدم پیدا کنی بعد با اون راحت باش حالا مرد یا زن استریت یا جی اما روشن فکر و انسان باشه.
البته اولیوت بندی کن توی جستجوت که کیا ممکنه بهتر باشن.
در کل با هر کسی حرف نزن.
اگه دوست داشتی با کسی هم حرف بزنی میتونی رو من حساب کنییییییی
راستی وبلاگ با این مطالب زیبا حیف نیست که اینقدر ساده تزئین کردی.

erfan گفت...

تا حالا به کسی حسودی نکردم نمیدونم چرا!!
بعضی وقتا منم این حس رو دارم که چرا هیچ عشقی تو زندگی ام نیست...
کاش یه قو باشی...

مهرداد گفت...

تا حالا به این فکر کردی که یک کلاغ هم دغدغه های خاص خودش رو داره؟ یعنی سعی کردی با دید یک کلاغ به دنیا نگاه کنی؟
باید لونه بسازی، دونه پیدا کنی، از دست گربه فرار کنی، باید بچه هاتو سیر کنی، ممکنه باد بیاد و خونه ات رو خراب کنه، وقتی بارون میاد هیچ سرپناهی نداری، محبوری از آب توی جوب رفع تشنگی کنی و هزارتا چیز دیگه

mr. X گفت...

حتما دوستان خیلی بهت نزدیک هستن که همچین حرفایی باهاشون میزنی و...
اما اگر همیشه همینطور باشی فکر نکنم بتونی واقعیت رو ببینی. منظورم اینه که همه نمیتونن همیشه واقعیت رو بهت نشون بدن. صحبت با هرکسی و از هر چیزی مطمئنا ادم رو به بیراهه میکشه.
ادمهایی که از دماغ فیل افتادن حتما به یه چیزی مینازن. باید دید ایا اون چیز رو واقعا دارن و ایا اون ارزش نازیدن داره یا نه؟! تازه بعدش میشه اگر راه دادن بهشون گفت که این کار شاید ( تکبر) از ارزش اون داشته ای که دارن کم کنه. البته اکثرا قبول نمیکنن! الکی این همه صغری کبری چیندم!!!!!
لوس نبود اصلا بیشتر احساس نیاز توش موج میزد که ...

آرش گفت...

عزیز جان زیاد جدی نگیر اینهمه تنها
شایان خیلی ازت تعریف میکنه

سیب کال گفت...

شاید از فیل افتادن
اما نه از دماغش

k1 گفت...

به سیب کال:

آره منظرورم همونه!

k1 گفت...

به آرش:

مرسی آرش.
شایان جان همیشه لطف داشته به من.

k1 گفت...

به نقطه چین:
دوستای استریتی دارم که با هیچ چیزی عوضشون نمیکنم.
انگار شما کلا استریت گریزی؟
درد و دلای من با دوستای استریتم درباره همه چیز نیست. حالمم بد نمیکنه به هیچ وجه.